TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vilniuje BMW X6 išslaptintas anksčiau negu Paryžiuje

2014 09 23 6:00
Sportinis kupė BMW X6 atidengtas Tarptautinio Vilniaus oro uosto ugniagesių angare. Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotraukos

BMW atstovė Lietuvoje bendrovė „Krasta Auto“ surengė intriguojantį antros laidos bavarų sportinio kupė X6 pristatymą.

Pagal oficialią legendą pristatymas turėjo būti itin slaptas, o vyko jis žurnalistams įveikus pasieniečių ir muitininkų užkardas Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU), nuošaliame ugniagesių angare.

Tačiau tarptautiniu mastu BMW X6 šokiravo ne tuo. Pasaulinė automobilio premjera buvo numatyta rugpjūčio pabaigoje – rugsėjo pradžioje vykusioje Maskvos tarptautinėje automobilių parodoje. Bet gamintojai iš Bavarijos (Vokietija) oficialų naujienos pristatymą pasauliui perkėlė į spalio mėnesį rengiamą Paryžiaus autosaloną. Formali priežastis – esą Rusijoje yra per mažai potencialių BMW X6 pirkėjų, kad mašiną vertėtų vežti į Maskvą.

Neatmetama, jog pasaulinę BMW X6 premjerą, kuri Rusijos sostinėje turėjo tapti vietos parodos sensacija, bavarai perkėlė ir dėl politinių priežasčių. Maskvos tarptautinė paroda vyko tuo metu, kai rusai įžūliai okupavo Ukrainos žemes. Tai galėjo paveikti net ir apolitiškų automobilių gamintojų sprendimus.

Pristatymo dalyvius sužavėjo naujojo sportinio kupė vidaus ergonomika.

Šiaip ar taip, TVOU vykusi „lietuviška“ visureigio premjera suintrigavo joje dalyvavusius žiniasklaidininkus. Bendrovės „Krasta Auto“ atstovų prietemoje atidengtas antros laidos BMW X6 atrodė itin ekstravagantiškas. Kad automobilis sportinis, išduoda priekinių ratų arkose sumontuoti oro deflektoriai, oro „užuolaidos“ po rūko žibintais ir oro įsiurbimo angos.

Žiūrint į BMW X6 iš šono, į akis krinta kupė primenanti žemėjanti stogo linija. Šį unikalų dizainą išryškina dvi kėbulo linijos – tiesi, einanti per visą automobilio šoną, ir lenktoji, atskleidžianti dinamiškumą sportinio kupė užpakalinėje dalyje. Tamsiu paros metu modelio sportišką prigimtį pabrėžia užpakaliniai žibintai su LED diodų juostomis.

Sportiniuose BMW X6 montuojami tie patys atnaujinti varikliai kaip X5 kupė. Tai reiškia, kad automobilių ratus suka nauji 3 l darbinio tūrio turbodyzeliniai motorai, kurių pajėgumas svyruoja nuo 258 iki 381 AG. Benzininių jėgainių sąraše – nuo 3 l iki 4,4 l darbinio tūrio varikliai, galintys pasiekti nuo 218 AG iki 450 AG.

Beje, atnaujinti varikliai, anot gamintojų, yra net 22 proc. taupesni nei tie, kurie varė pirmos laidos BMW X6 ratus. Tarkime, galingiausio „BMW X6 xDrive50i“ greitis ribojamas iki 250 km/val., o šimto kilometrų per valandą greitį jis gali pasiekti vos per 4,8 sekundės. Tačiau automobilio degalų sąnaudos yra net iki ketvirtadalio mažesnės nei paties galingiausio pirmos laidos BMW X6 ir sudaro tik 9,7 litro 100 kilometrų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"