TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vilniuje bus įdiegta centralizuota šviesoforų valdymo sistema

2006 12 28 0:00
Vilniuje labai trūksta modernių šviesoforų, dėl to prarandami milijonai.
Nuotrauka: © "Lietuvos žinios"

Sostinėje pradėta diegti automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema padės taupyti laiką, mažins avaringumą, degalų sąnaudas, aplinkos taršą. Numatoma šio projekto ekonominė nauda per metus - 19 mln. litų.

Šviesoforai praėjusią savaitę pradėti keisti vienoje iš pirmų sankryžų J.Tumo-Vaižganto gatvėje.

Šiuo metu Vilniuje yra 156 sankryžos, maždaug pusė jų renovuota, o kitose stovi prieš 20 metų įrengti šviesoforai. Įgyvendinant šį projektą sostinės gatvėse bus pakeisti apie 1150 šviesoforų.

Atsižvelgiant į transporto srautus ir eismo situaciją mieste nustatyti 6 transporto koridoriai, kuriuose ir bus įrengta centralizuota eismo valdymo sistema. Tai magistralės Tarptautinis oro uostas-Žaliasis tiltas, Žaliasis tiltas-Kalvarijų g., Žaliasis tiltas-Arsenalo g.- Antakalnio g.- Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.), J.Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.) - Savanorių pr. (iki Riovonių g.), Vasario 16-osios g. - Tauro g. - Šopeno g. - Pylimo g. - Vilniaus g. ir Vilniaus miesto centrinė dalis.

Eismo valdymo centras užtikrins, kad eismas būtų reguliuojamas pagal transporto situaciją; parinks konkrečioms situacijoms tinkamiausius eismo valdymo planus ir koordinuos šviesoforų veikimą. Visų naujų šviesoforų valdymas bus centralizuotas.

Vairuotojus informuos specialios švieslentės. Jos pateiks aktualią informaciją apie eismo sąlygas mieste, meteorologines sąlygas, vykdomus kelio darbus, susidariusius kamščius, siūlomus alternatyvius maršrutus.

Siekiant operatyviai reaguoti į galimus eismo sutrikimus ir avarijas problemiškiausios sankryžos bus stebimos per papildomai įrengtas vaizdo kameras.

Tačiau kai kurie "Lietuvos žinių" kalbinti žinomi eismo ir transporto specialistai tvirtina, kad ir moderniausia technika be žmogaus neveiks taip kaip derėtų. O Lietuvoje ir Vilniuje eismo organizavimo lygis tikrai turėtų būti gerokai aukštesnis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"