Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

Vilniuje diegia skandinaviškus automobilių priežiūros standartus

 
2016 12 08 12:01
Naujojo "Volvo" autoserviso mašinų priežiūros skyriaus patalpos mažai skiriasi nuo paprasto biuro vidaus. Lietuvos žinių archyvo nuotraukos

Trečiadienį Vilniuje duris atvėrė atnaujintas „Volvo“ automobilių centras, o atidarymo renginyje dalyvavę svečiai įsitikino savo akimis – net mašinų priežiūros centruose galima sukurti tokį subtilumu ir šiuolaikiškumu spinduliuojantį skandinaviško stiliaus pastato vidaus dizainą, kad atvykęs čia remontuoti mašinos jaustumeisi tarytum namuose.

Pasak švediškos markės atstovų Lietuvoje UAB „Sostena“ atstovų, Lietuva tapo pirmąja Baltijos šalimi, kurioje įkurtas labai aukšto lygio „Volvo“ automobilių centras, kuriame veikia ir automobilių salonas, ir servisas.

Renginio svečių akis labiausiai traukė skandinaviškas naujojo priežiūros centro interjero stilius, kuris pasaulyje garsėja elegantiškumu, subtilumu, moderniais dizaino sprendimais. Naujojo „Sostenos“ salono patalpos irgi yra neperkrautos smulkiomis detalėmis, o subtiliai integruoti plika akimi nepastebimi technologiniai sprendimai susipynę su skandinavams būdinga šviesa, švara ir jaukumu.

Pasak renginio organizatorių, „Volvo“ pasistengė centro lankytojams priminti, kad tai švedų gamintojo prekės ženklas, todėl jų namuose viskas turi kvepėti šalies paveldu – nuo autentiško interjero iki tokių detalių, kokios, pavyzdžiui, yra klientams skirtos rankų darbo garsiausio Švedijos „Orrefors“ krištolinės stiklinės.

Naujojoje "Volvo" automobilių priežiūros centro Vilniuje klientai savo mašinos apžiūros ir remonto pabaigos gali laukti skandinaviško stiliaus salone.

Maža to, kaip pažymima „Sostenos“ pranešime, labiau nei moderniai įrengtos patalpos klientus turėtų džiuginti neseniai tarptautiniu mastu pristatytos dvi naujos „Volvo“ klientų aptarnavimo ir automobilių priežiūros programos – VPS (angl. „“Volvo“ Personal Service“ – „“Volvo“ asmeninis aptarnavimas“) ir VRE (angl. „Volvo Retail Experience“ – „“Volvo“ salono patirtis“). Lietuva yra pirmoji šalis iš Baltijos valstybių, kurioje imtasi įgyvendinti šias naujoves.

VPS programa užtikrina, kad į servisą savo automobilį pristačiusiam klientui būtų suteiktos asmeninio patarnautojo paslaugos. Už konkretaus automobilio priežiūrą atnaujintame „Sostenos“ salone Vilniuje nuo šiol bus atsakingas vienas meistras, kuris tiesiogiai rūpinsis palikta mašina. Tikimasi, kad tokia naujovė leis sutaupyti brangaus priežiūrai skirto laiko ir padidins skaidrumą bei pasitikėjimą tarp kliento ir serviso.

Tuo pat metu VRE koncepcija salono klientams siūlo skandinaviškai jaukią „Volvo“ automobilių salono aplinką, kai pirkėjas, įsikūręs didelėje, svetingoje ir atpalaiduojančioje priežiūros centro erdvėje, turi galimybę žvilgtelėti, kas vyksta šių namų „virtuvėje“. Suprojektavus atviras, vientisas ir permatomas erdves, klientas gali matyti viską, kas vyksta automobilių dirbtuvėse tuo metu, kai jo automobilis remontuojamas.

Į salono atnaujinimą, kai buvo atlikti ne tik statybos darbai, bet ir pritaikyti novatoriški technologiniai sprendimai, „Sostenos“ grupė teigia investavusi daugiau nei 1 mln. eurų. „Volvo“ atstovai teigė, kad tokio pat lygio centrų, koks trečiadienį buvo atidarytas Vilniuje, Lietuvoje bus ir daugiau. Jau dabar planuojama atnaujinti Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Volvo“ buveines.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"