TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vilniuje pagamino lokomotyvą Lietuvos skaldininkams

2016 04 06 15:57
Bendrovės "Vilniaus lokomotyvų remonto depas" pagamintas TGM4 yra pirmas įmonės lokomotyvas, skirtas Lietuvos rinkai.   LŽ archyvo nuotrauka

Balandžio pradžioje bendrovė „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ (VLRD) pristatė naują gaminį – modernizuotą lokomotyvą TGM4, kuris perduotas užsakovui – dolomito skaldą Šiaurės Lietuvoje išgaunančiai ir perdirbančiai bendrovei „Dolomitas“.

VRLD generalinis direktorius Valentas Stadalnykas sakė, jog didžiąją dalį paslaugų įmonė teikia savo pagrindiniam užsakovui – „Lietuvos geležinkeliams“. Dalis produkcijos eksportuojama į Estiją, Latviją, Rusiją, Azerbaidžaną, kitas užsienio šalis. Modernizuotas manevrinis lokomotyvas – pirmasis įmonės gaminys, skirtas Lietuvos rinkai, tačiau ne bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“, o privačiam užsakovui.

„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka pastebėjo, kad Lietuvos ir aplinkinių šalių riedmenų parko struktūra sparčiai keičiasi, todėl VLRD turi nuolat koreguoti savo paslaugų spektrą, siūlydama klientams kokybišką ir konkurencingą riedmenų parko aptarnavimą. „Džiugu, kad įmonė sugeba atnaujinti gamybos įrangą, remontai atliekami taikant šiuolaikines technologijas“, – sakė S. Dailydka.

Manevrinio keturašio lokomotyvo projektavimo darbai bei modernizacija truko septynis mėnesius. Lokomotyve sumontuotas naujas vidaus degimo variklis „Caterpilar C27 IIIB ACERT“, įrengta moderni lokomotyvo valdymo sistema, pritaikyta dirbti vienu asmeniu. Sumontuota įmonės AKG aušinimo sistema. Gerinant mašinisto darbo sąlygas lokomotyvo kabinoje sumontuotas kondicionierius bei kaloriferis. Modernizuotas lokomotyvo rėmas, kėbulas, vežimėliai, hidropavara, pagalbinė elektrinė įrangą, kompresorius ir pneumatinė sistema. Lokomotyvo eksploatacijos laikas pratęstas 10 metų, o jo kuro sąnaudos po modernizacijos sumažėjo 30 procentų.

„Kai iškilo būtinybė atnaujinti AB „Dolomitas“ traukos riedmenis, nusprendėme, kad ekonomiškiausia įsigyti naudotą manevrinį lokomotyvą ir jį rekonstruoti. Rekonstrukcijai pasirinkome UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“. Apsisprendimą lėmė jau įgyvendinti VLRD projektai, tarp kurių – keturašio manevrinio lokomotyvo LTH gamyba, atlikta Keleivių vežimo direkcijos užsakymu ir tai, kad jame pat sumontuotas CAT C27 tipo variklis. Šiandien matome, kad pasirinkdami partneriais UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ neapsirikome – rekonstrukcija atlikta puikiai, turime modernų ir patikimą lokomotyvą“, – sakė AB „Dolomitas“ generalinis direktorius Antanas Bartulis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"