TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vokiečiai linksta vežti krovinius į Kiniją per Lietuvą

2016 07 26 6:00
Planuojama, kad dalis dabar per Lenkiją ir Baltarusiją iš Rusijos ir į ją gabenamų krovinių su "Volkswagen" ženklu vėliau gali būti nukreipta per Lietuvą.   "DB Cargo" nuotrauka

Bandomųjų traukinių iš Vokietijos į Kiniją ir atgal rezultatai krovinių vežimo geležinkeliais įmones pradžiugino tranzito trukme – traukinys iš Lietuvos pasiekė Kinijos sieną per 7 dienas, o kelio atgal laikas sutrumpėjo iki 6 dienų.

Tokie gegužės-birželio mėnesiais įvykusių bandomųjų traukinių reisų rezultatai paskelbti AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) ir Vokietijos bendrovės „DB Cargo GmbH“ vadovų susitikime. Pasak LG pranešimo, svarbiausios tokio greito tranzito priežastys – ypač greitas perkrovimas Šeštokuose, trukęs vos 2 valandas, operatyvios sienos kirtimo procedūros Kenos geležinkelio stotyje bei profesionalus ekspedijavimo įmonės „LG Ekspedicija“ darbas.

„Matome didelę perspektyvą vystyti tolesnį bendradarbiavimą su AB „Lietuvos geležinkeliais“, kuri veikia ne tik kaip vežėjas ar operatorius, bet turi ir savo riedmenų parką pervežimams“, – pažymėjo Hansas-Georgas Werneris, didžiausios krovinių vežimo geležinkeliais operatorės Europoje „DB Cargo“ valdybos narys, atsakingas už Rytų regioną. „DB Cargo“ atstovai ketina nuo šiol savo klientams siūlyti pasinaudoti Lietuvos koridoriumi, atliekant krovinių perkrovimą Kauno intermodaliniame terminale.

Susitikimo metu aptarti ir kiti potencialūs bendri projektai. Vienas jų – planuojami trąšų vežimai iš Lietuvos į Lenkiją, Čekiją ir Vokietiją. Dar viena potenciali krovinių rūšis – skysti kroviniai, kurie dabar Lietuvoje yra perkraunami iš geležinkelių cisternų, talpyklų į automobilius ir toliau keliauja į Lenkiją. Aptartas planas, kaip šiuos krovinius vežti geležinkeliais visą maršrutą.

„Džiugu, kad ilgametis darbas su „DB Cargo“ davė vaisių ir mums pavyko įtikinti juos išbandyti Lietuvos koridorių gabenant konteinerius į Kiniją. Tai atvėrė galimybes tartis ir dėl pervežimų naujomis kryptimis“, – pranešime cituojamas LG vadovas Stasys Dailydka.

LG taip pat pasiūlė „DB Cargo“ pasinaudoti Lietuvos koridoriumi vežant automobilių detales iš Vokietijos į Rusijos Kalugos ir Nižnij Novgorodo miestuose esančias įmonės „Volkswagen“ gamyklas. Vokietijos bendrovė šiuo metu yra įsipareigojusi vežti šiuos krovinius per Brestą (per šį miestą kursuoja 3–8 traukiniai per savaitę), bet jos atstovai ketina įvertinti galimybę vykdyti pervežimus per Šeštokus.

Šių metų balandžio 20 dieną „Lietuvos geležinkeliai“ ir „DB Cargo AG“ pasirašė krovinių ekspedijavimo sutartį, kuri leidžia LG teikti krovinių vežimo, ekspedijavimo bei logistikos paslaugas geležinkeliais Bulgarijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Lenkijoje, Nyderlanduose, Prancūzijoje, Rumunijoje, Šveicarijoje, Vengrijoje ir Vokietijoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"