TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vokiečių galiūnas vėl žavės gerbėjus

2014 02 12 14:42
Nediduko sportinio „Audi S1 Sportback“ galia - net 231 AG. Lž archyvo nuotrauka

Kompanija „Audi“ pranešė atnaujinanti „Audi S1 sport quattro“, karaliavusį ralio trasose devintajame praeito amžiaus dešimtmetyje. Anot gamintojų, dabar legendinis vardas sugrįžta kompaktiškos išorės ir nežabotos galios pavidalu.

Pirmąjį šių metų pusmetį į gatves išriedės A1 modelių šeimynai priskiriami greiti ir galingi trijų durų S1 ir penkių durų „S1 Sportback“, kurio ratus suks iki 370 Nm sukimo momentą išspaudžiantis dviejų litrų darbinio tūrio 231 AG pajėgumo TFSI benzininis variklis. Automobilio ratams praslysti neleis nuolatinė visų ratų „quattro“ pavara, o elektra valdomi amortizatoriai užtikrins optimalų pakabos standumą bet kokiomis sąlygomis.

Po variklio gaubtu esantis 2 l TFSI benzininis jėgos agregatas 100 km/val. greitį pasiekia jau po 5,8 sek. („S1 Sportback“ – po 5,9 sek.) ir leidžia skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Vidutinės automobilio degalų sąnaudos - 7 litrai benzino 100 km kelio, o anglies dvideginio tarša – 162 g/ km („S1 Sportback“ - 166 g/ km).

Kaip ir visi „Audi“ S modeliai, S1 ir S1 Sportback komplektuojami nuolatine visų ratų „quattro“ pavara. Jos šerdis – galiniame tilte patalpinta hidraulinė daugiadiskė sankaba. Skirtingai nei mažiau sportiškuose padidinto pravažumo modeliuose, jos valdiklio programinė įranga optimizuota dinamiškam važiavimui. Elektroninio stabilumo paketo (ESP) sudėtyje esantis elektroninis diferencialo blokatorius su selektyviniu ratų sukimo momento valdymu – taip pat „eiklesnis“, nei įprasta. Jis turi dvi atjungimo funkcijas bei papildo quattro pavaros daugiadiskės sankabos veikimą. Todėl net ir lenktynių trasoje elektroninės stabilumo palaikymo priemonės išlieka pagalbininkais, o ne trukdžiais.

Į akį krinta ne tik puikaus dizaino lengvo lydinio ratlankiai, bet ir didžiuliai stabdžių diskai (priekiniai – net 310 mm skersmens). Bazinėje komplektacijoje „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ „apauti“ 17 colių ratlankiais su 215/40 R17 padangomis. Pagal užsakymą gali būti uždėti 18 colių ratlankiai su 225/35 R18 padangomis.

Naujieji sportiniai modeliai nuo įprastų A1 ir A1 Sportback skiriasi kitos formos buferiais, išraiškingesniais durelių slenksčiais ir sportine dujų išmetimo sistema. Bazinį automobilio dizainą galima papildyti originaliu „quattro“ išvaizdos suasmeninimo paketu, kuriame yra keletas išskirtinių spalvų derinių, masyvus stogo aerodinaminis sparnas ir daug kitų smulkesnių papildomų apdailos elementų.

Planuojama, kad „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ Vokietijos įgaliotuosius atstovus pasieks antrąjį šių metų ketvirtį ir kainuos atitinkamai nuo 29 950 eurų (103 325 litų) ir 30 800 eurų (106 260 litų). Oficialus šios naujienos debiutas - kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"