TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vokiečių verslininkai automobilį renkasi taupų, lietuviai – prabangų

2015 09 07 10:20
Naujas 7 serijos BMW – vienas geidžiamiausių verslo klasės modelių. Gamintojo nuotraukos

Dauguma išperkamuoju būdu įsigyjamų automobilių - verslo įmonių pirkiniai, o prabangiausiais modeliais lepinasi aukščiausio rango bendrovių vadovai. Kaip rodo pardavimo statistika, Lietuvoje perkamiausi verslo klasės automobiliai nemenkai skiriasi nuo Vakarų Europoje, ypač Vokietijoje, vyraujančių mašinų madų.

„DataCenter“ statistikos duomenimis, per pirmus penkis šių metų mėnesius Lietuvoje įsigyta beveik 8 tūkst. naujų automobilių – 12 proc. daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu pernai. 56 proc. jų nupirkta išsimokėtinai.

Naujoji „Audi Q7“ savo formomis šiek tiek primena universalą.

Lietuvos bankų asociacijos lizingo komiteto pirmininkas Laimonas Belickas atkreipė dėmesį į tai, jog bazinės komplektacijos verslo klasės mašinų beveik niekas nesirenka. Pirkėjai mėgsta automobilius, pritaikytus jų individualiems poreikiams, tad dviejų vienodų prabangių modelių neįmanoma rasti. Šios klasės automobiliai ir išsiskiria iš kitų tuo, kad juos galima maksimaliai individualizuoti, kitaip sakant, iki mažiausių detalių sukomplektuoti klientui labiausiai tinkančią mašiną. Papildomų pranašumų poreikiai skiriasi kaip ir patys pirkėjai, tačiau dažniausiai pageidaujama patogių sėdynių, turinčių daugiau padėčių, ir kad kokybiškos būtų medžiagos, iš kurių jos gaminamos. Klientai taip pat prašo įvairių technologinių ir sportinių galimybių, navigacijos, geresnės garso aparatūros.

„Verslo klasės automobiliai, kokius renkamasi Lietuvoje ir Vakarų Europoje, ypač Vokietijoje, gana ryškiai skiriasi. Vakarų šalyse yra mašinų taršos, prabangos mokesčiai, todėl perkami mažesnio galingumo, ekonomiški ir kuo ekologiškesni modeliai. Tačiau Lietuvoje, kaip pastebima, taip pat vis dažniau kreipiamas dėmesys į automobilio ekonomiškumą ir taršą, ieškoma mašinų, kurios išmeta į aplinką mažiau CO2“, – kalbėjo bendrovei „UniCredit Leasing“ vadovaujantis L. Belickas.

Populiariausia vokiška trijulė

„Krasta Auto“ duomenimis, populiariausiais verslo klasės automobiliais Lietuvoje šiuo metu išlieka 5 ir 7 serijos BMW modeliai. Tai jau ilgą laiką vertinama klasika, elegancija ir prabanga. Tiesa, prieš keletą metų populiariausių verslo klasės automobilių gretas papildė ir BMW X5 visureigis – jį renkasi tie, kuriems 5 serijos automobilis per mažas, nesinori 7 klasės limuzino, tačiau išlieka poreikis komfortiškam važiavimui bei prabangiai automobilio išvaizdai.

„Silberauto“ atstovų teigimu, tarp populiariausių „Mercedes-Benz“ verslo klasės modelių nepralenkiami S klasės sedanai bei sportiškieji S klasės kupė automobiliai. Šie modeliai vertinami dėl prabangios išvaizdos ir nepriekaištingos važiavimo kokybės.

„Moller auto Keturi žiedai“ kaip šiuo metu vienareikšmiškai populiariausią verslo klasės automobilį išskiria „Audi Q7“. Šis automobilis neseniai pristatytas ir jo pasirodymo klientai laukė jau nuo 2006 m. Taip pat aukščiausio lygio vadovų mėgstamas išlieka „Audi A6“ automobilis.

S klasės „Mercedes-Benz“ sedanai vertinami dėl prabangios išvaizdos ir nepriekaištingos važiavimo kokybės.

Perkant naują, reikia skaičiuoti

„Labai dažnai kylantis klausimas – kiek nuvertėja naujas automobilis juo išvažiavus iš automobilių pardavimo salono. Pasak L. Belicko, skaičiuojant automobilio kainą visuomet vertinama kokia jo būklė (kokia rida, vykdyta techninė priežiūra, komplektacija, patrauklumas rinkai ir pan.) ir keli šimtai kilometrų situaciją vargu ar pakeis.

„Tačiau šioje diskusijoje reikėtų visų pirma prisiminti, jog automobilis apskritai retai kada tampa investicija. Mokant už automobilį, sumokama už jo teikiamą komfortą, kasdienių poreikių tenkinimą. Nuo to, kokia suma mokama už automobilį, priklauso važiavimo ir priežiūros komfortas, garantijos, saugumo lygis ir pan. Vienintelis patarimas, kaip įsigyti naują automobilį, kad jo vertė kristų kuo mažiau – tai būtų pirkti naują modelį arba perkant senesnį, skaičiuoti ar vertės kritimas atitinka siūlomą nuolaidą“, – pasakojo L. Belickas.

L. Belickas pasakoja, jog lizingo bendrovė taiko vertinimo modelius, kuriuose taikant prielaidas skaičiuojama, kiek naujas ar naudotas automobilis per tam tikrą laikotarpį nuvertėja. Čia būtina atsižvelgti ir į automobilio populiarumą antrinėje rinkoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"