TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vokietijos geležinkeliuose – rekordinis sandoris

2016 09 22 12:14
Naujieji "Siemens Ice 4" traukiniai keleivius gali vežti 250 km/val. greičiu Gamintojo nuotrauka

Vokiečių technologijų bendrovė „Siemens AG“ kartu su Vokietijos geležinkelių kompanijai „Deutsche Bahn“ skelbia sudariusios rekordinį vietos geležinkelių istorijoje 5,3 mlrd. eurų vertės sandorį. Geležinkelininkai įsipareigojo nupirkti iš „Siemens AG“ šiuo metu pačių moderniausių ketvirtos laidos keleivinių traukinių „Ice 4“.

Pasak kompanijos „Siemens AG“ pranešimo žiniasklaidai. naujausios laidos greitieji „Siemens“ traukiniai, palyginti su pirmtakais, išsiskiria pagerintomis aerodinaminėmis charakteristikomis, mažesnėmis energijos sąnaudomis, naujais ergonominiais sprendimais vagonų salonuose.

„Traukinys „Ice 4“ taps nauju kelionių standartu Vokietijoje. Šiame projekte sutelkta visa mūsų inžinierių patirtis ir pastangos. Traukinyje naudojamos įvairios inovacijos nuo visiškai naujos važiuoklės, gerokai mažesnių energijos sąnaudų iki didesnį keleivių komfortą užtikrinančių sprendimų. Svarbu ir tai, kad „Siemens“ ir „Deutsche Bahn“ darbuotojų pastangų dėka šis projektas vykdomas pagal planą“, – pranešime cituojamas „Siemens“ valdybos narys dr. Rolandas Buschas.

Ketvirtos laidos „Ice 4“ traukinio standartinį sąstatą sudaro 12 keleivinių vagonų, kuriais gali keliauti iki 830 žmonių. Traukinio sąstato konfigūracija gali būti ir keičiama, atsižvelgiant į poreikius, ir jį gali sudaryti nuo 5 iki 14 vagonų. Be to, dėl padidėjusio vieno vagono ilgio, atsirado galimybė optimaliau panaudoti erdvę vagonų salonuose ir naudoti sąstatus su mažesniu vagonų skaičiumi.

Pagerintos aerodinaminės charakteristikos ir sumažintas svoris lemia ir sumažėjusias naujojo traukinio eksploatacijos energijos sąnaudas. „Ice 4“ traukiniuose, palyginti su modernizuota pirmąja greitųjų traukinių karta „Ice 1“, vienam keleiviui tenkančios energijos sąnaudos yra mažesnės 22 procentais. Greitasis traukinys gali pasiekti didžiausią 250 km/val. greitį.

„Ice 4“ yra pirmas ilgų nuotolių traukinys Vokietijoje, iš pritaikytas gabenti dviračius. Viename traukinio vagone įrengtos 8 vietos dviračiams ir 4 vietos neįgaliųjų vežimėliams. Šiuose traukiniuose taip pat įrengta šeimos erdvė ir naujo tipo tėvų ir vaikų kabina.

Būsimiesiems „Ice 4“ keleiviams aukštą komforto lygį kelionės metu užtikrina įvairios naujovės. Tarp jų – moderni informacinė sistema, teikianti kelionės duomenis realiuoju laiku ir įspėjanti apie jungiamuosius maršrutus. Vagonuose įrengta efektyvesnė kondicionavimo sistema, pritaikyta veikti net iki 45 laipsnių pagal Celsijų temperatūros.

Tuo metu novatoriška apšvietimo sistema geba parinkti optimalų vagonų apšvietimą pagal dienos metą ir padeda sukurti didesnį jaukumo įspūdį salone. Aiškus ženklinimas vagonų viduje ir ant krėslų esantys numeriai bei rezervacijos ženklai leidžia keleiviams lengvai rasti savo vietą. Visame traukinyje veikia spartus „Wi-Fi“ ryšys, kuris nuo šiol bus prieinamas ir antrąja klase keliaujantiems žmonėms.

Inovatyviausio tiekėjo titulą Vokietijos geležinkeliai bendrovei „Siemens“ skyrė už sėkmingai įgyvendintą naują transporto koncepciją, kuri leidžia lanksčiau eksploatuoti traukinius ir paprasčiau juos pritaikyti būsimiems keleivių poreikiams ateityje.

„Ice 4“ taps pirmuoju greituoju traukiniu Europoje, kuris net 14 mėnesių bus testuojamas realiomis sąlygomis. Vokietijos geležinkeliai bandymų tikslais naudos du traukinius, važinėsiančius maršrutu tarp Hamburgo ir Miuncheno. Per bandymus naujieji traukiniai iš viso įveiks 250 tūkst. km atstumą. Planuojama, kad pirmuosius keleivius naujieji „Ice 4“ traukiniai pradės gabenti nuo 2017 m. gruodžio.

Parengė Vidmantas UŽUSIENIS

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"