TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Žalieji pasidavė: dyzelių nepersekios

2016 02 09 6:00
„Volkswagen“ dyzelinių variklių skandalas privertė keisti europines strategijas. „Scanpix“ nuotrauka

Europos Parlamentas patvirtino švelnesnius reikalavimus dyzelinių automobilių gamintojams. Strasbūre Aplinkos komiteto raginimas vetuoti sprendimą įteisinti beveik dvigubai švelnesnes dyzelinių automobilių taršos ribas nesulaukė europarlamentarų paramos. 

Kad leistinos dyzelinių variklių azoto oksido išmetimų ribos nebūtų padidintos, pritrūko 60 europarlamentarų balsų. Dėl oro taršos grėsmių Europos institucijos buvo įteisinusios 80 mg/km azoto oksido išmetimo ribą dyzeliniams varikliams, tačiau pernai, kilus skandalui dėl automobilių gamintojų manipuliavimo taršos matavimo įranga, Europos Komisija nusprendė padidinti šią normą iki 168 mg/km. To esą reikėjo, nes nuo 2017-ųjų rugsėjo automobilių tarša bus matuojama ne laboratorijose, o realiomis kelio sąlygomis ir dėl to esą fiksuojama tarša bus didesnė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"