Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Žalieji pasidavė: dyzelių nepersekios

 
2016 02 09 6:00
„Volkswagen“ dyzelinių variklių skandalas privertė keisti europines strategijas.
„Volkswagen“ dyzelinių variklių skandalas privertė keisti europines strategijas. „Scanpix“ nuotrauka

Europos Parlamentas patvirtino švelnesnius reikalavimus dyzelinių automobilių gamintojams. Strasbūre Aplinkos komiteto raginimas vetuoti sprendimą įteisinti beveik dvigubai švelnesnes dyzelinių automobilių taršos ribas nesulaukė europarlamentarų paramos. 

Kad leistinos dyzelinių variklių azoto oksido išmetimų ribos nebūtų padidintos, pritrūko 60 europarlamentarų balsų. Dėl oro taršos grėsmių Europos institucijos buvo įteisinusios 80 mg/km azoto oksido išmetimo ribą dyzeliniams varikliams, tačiau pernai, kilus skandalui dėl automobilių gamintojų manipuliavimo taršos matavimo įranga, Europos Komisija nusprendė padidinti šią normą iki 168 mg/km. To esą reikėjo, nes nuo 2017-ųjų rugsėjo automobilių tarša bus matuojama ne laboratorijose, o realiomis kelio sąlygomis ir dėl to esą fiksuojama tarša bus didesnė.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"