TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Ženevoje dėmesį prikaustys superautomobiliai

2014 03 04 10:43
„Opel Astra OPC Extreme“ Gamintojo nuotraukos

Kovo 6 d. duris atversianti Ženevos automobilių paroda audrina benzingalvių vaizduotę. Šiemet parodoje gausiai užderės ne tik tradicinių automobilių, bet ir superautomobilių. Ko vertas vien naujojo „Lamborghini Huracan“ debiutas!

„Huracan“ abejingų nepalieka

Odes naujajam „Huracan“ šios itališkos markės gerbėjai ėmė suokti vos pasirodžius pirmosioms naujojo lambo fotografijoms. Panašu, kad „Gallardo“ modelį pakeisiančio „Huracan“ dizaineriams, dirbantiems drauge su inžinieriais, pavyko sujungti stulbinamas automobilio formas ir puikias aerodinamines savybes. Superautomobilis buvo kuriamas panaudojant naujausius aerodinamikos mokslo laimėjimus. „Lamborghini“ inžinieriams pavyko pasiekti puikų prispaudžiamosios galios rezultatą, kuris užtikrina, kad įsibėgėję su šiuo ristūnu it tikras uraganas nepakilsite į orą, o važiuojant dideliu greičiu automobilis išlieka gerai valdomas.

„Lamborghini Huracan“

Ne ką mažiau nei eksterjeras ištobulintos ir „Huracan“ salono detalės. Pagrindinis interjero akcentas – naujo dizaino vairas, ant kurio puikuojasi pagrindiniai kontrolinių mechanizmų jungikliai. Po naujojo lambo kapotu riaumoja 5,2 l V10 variklis, kuris sūkiams esant ties 8250 atžyma išvysto 610 arklio galių. Variklyje panaudota IDS (Iniezione Diretta Stratificata) kuro įpurškimo sistema, jungianti tradicinio ir tiesioginio įpurškimo mechanizmus. Taip gaunama dar didesnė kuro ekonomija, o variklio galia nepalieka abejingų.

Nauja jėgainė ir transmisija leidžia „Lamborghini“ puikiai įsibėgėti. Iki 100 km/h „uraganas“ įsibėgėja per 3,2 sekundės, iki 200 km/h – per 9,9 sekundės ir jei dar nuo adrenalino pertekliaus neiššoks širdis, pasieksite maksimalų 325 km/h greitį.

„Lamborghini“ pasigyrė, kad naujųjų „Huracan“ automobilių dar nepasirodžiusių iš anksto pardavė daugiau nei 700. Vieno tokio gražuolio kaina prasideda maždaug nuo 700 tūkst. litų.

Vienam kilogramui – vienas „arklys“

Švedų superautomobilių „Koenigsegg“ komanda į Ženevą atkeliauja paleisti įspūdingosios „Agera One:1“. Nors gerai žinoma liaudies patarlė teigia, esą kaip pavadinsi, taip nepagadinsi, bet „Koenigsegg“ apkerėti automobilizmo ekspertai, „Agera One:1“ vadina net ne „super“ ar „hyper“, o „pirmuoju pasaulio megaautomobiliu“.

„Lexus RC 350 F Sport“

Tokių liaupsių priežasčių galima rasti daug, bet pagrindinė yra ta, kad tai pirmasis automobilis, kurio variklis generuoja megavatą galios, o vienam svorio kilogramui tenka viena arklio galia. Iš viso šio kosmine raketa vadinamo „Koenigsegg“ 5 litrų variklis su dviem turbinomis išvysto 1341 AG, o septynių pavarų dėžė su dviguba sankaba ir elektroniniu diferencialu garantuoja, kad visa jėgainės galia nukeliautų ten, kur reikia – į ratus.

Tiesa, „Agera One:1“, pagal „Guiness“ pasaulio rekordų knygos nuostatus, nebus pripažintas greičiausiu serijiniu automobiliu vien dėl to, kad pagaminti tik 6 šio automobilio modeliai ir visus juos už pasakiškus pinigus įsigijo automobilių fanai, kurių kišenėse vėjai nešvilpauja. „Koenigsegg“ inžinieriai teigia, kad automobilis labiau skirtas vairuoti uždarose trasose. Maksimalus 440 km/h greitis, pripažinkime, kelia šiurpuliukus netgi patiems drąsiausiems.

„Koenigsegg Agera One:1“

„Lexus“ ir „Opel“ – norintiems palenktyniauti

Ko nors labiau įperkamo besidairantys sportinių automobilių gerbėjai neturėtų pro akis praleisti kelių perliukų, pavyzdžiui, „Lexus RC 350 F Sport“. Agresyvusis „Lexus“ iškart atkreipia dėmesį variklio dangčio grotelėmis, kurios tarsi sufleruoja, kad automobilis praris kiekvieną jam iššūkį kelyje metantį konkurentą, kad ir į tą patį segmentą pretenduojantį ketvirtos serijos „BMW M Sport“.

Sportišką ekstremalą Ženevos parodos lankytojams paruošė net „Opel“, pristatysianti modifikuotą „Astra OPC Extreme“ spartuolį, kuris pakinkytas 2 litrų varikliu su turbina išvysto 300 „arklių“ ir kelia pasigėrėjimą kiekvienam, kam nesvetima lenktynių aistra.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"