TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Ženevoje – iki šiol nematytas „Audi“ universalas

2015 02 26 7:31
Po koncepcinio universalo "Audi Prologue" variklio gaubtu skypi 455 arklio galios.  Gamintojo nuotrauka

Pernai Ženevos (Šveicarija) tarptautiniame autosalone pademonstravęs ateities dizaino kelrodžiu tapusį kupė "Audi Prologue", Vokietijos prabangios klasės automobilių gamintoja nežada sustoti. Ten pat netrukus įvyksiančioje tarptautinėje automobilių parodoje "Audi" gerbėjai išvys dar vieną šios šeimynos koncepcinį modelį, ir šįkart tai bus "Audi prologue Avant" universalas.

Automobilių žinovams gali kilti logiškas klausimas: kodėl "Audi" dizaineriai naujojo "Prologue Avant" universalą kūrė koncepcinio kupė pagrindu, jeigu universalas iš esmės yra ne kas kita, kaip padidinto pravažumo sedanas?

Tai automobilių kūrėjų atsakas į pastaraisiais metais vyraujančias kupė funkcionalumo didinimo tendencijas, papildančias dvejų durų nuožulnaus stogo auytomobilio kėbulo tipą iki šiol jam nebūdingais bruožais. Vieni automobilių gamintojai palengvino galinių kupė keleivių dalią, įstatydami galines dureles. Kiti problemą sprendė sukurdami nuožulnesnį kupė galinės kėbulo dalies stogą, kuris net ir tradicinį sedaną paverčia veržliu automobiliu. Ir priešingai - sedanams labiau būdingas didesnis kėbulo tūris suteikia aukštos klasės kupė solidumo.

Tad pastaraisiais metais pasirodė ir ne vienas visiškai neįprastas, bet vykęs ir pasiteisinęs kupė–universalas.

Ženevos autosalone debiutuosiantis 5,11 m ilgio ir 1,97 m pločio prabangus penkiaduris demonstracinis "Audi" automobilis, kuris vertinamas ne kitaip, kaip vokiečių kompanijos dizainerių atsakas į šiuo metu vyraujančias kėbulų tipų konvergencijos tendencijas, leidžia vairuotojui ir automobilio keleiviams mėgautis neprilygstamu veržlumo ir universalumo deriniu.

Po "Audi Prologue Avant" variklio gaubtu sumontuoti greitu laiku serijiniais tapsiantys agregatai. Judesį suteikia iš naujojo "Audi Q7" „pasiskolintas“ forsuotas įkraunamas hibridinis pavaros mechanizmas. Dyzelinio ir elektros variklių tandemo bendra galia – 335 kW (455 AG). Kai forsuotas 3 l darbinio tūrio TDI ir padidintos galios elektros variklis veikia kartu, "Audi Prologue Avant" 100 km/val. greitį pasiekia per 5,1 s. Važiuojant vien tik elektriniu varikliu, galima įveikti iki 54 km kelią.

Prisitaikanti ratų pakaba reguliuoja važiuoklės standumą priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir kelio dangos sąlygų, o išmanioji visų varomų ir vairuojamų ratų pavara užtikrina neprilygstamą komforto, sportiškumo ir stabilumo bei patikimo valdomumo derinį, arba, priklausomai nuo įjungto režimo, suteikia prioritetą vienai iš šių savybių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"