TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Ženevos autosalonas praskleidžia uždangą

2014 02 24 6:00
„Audi S1“

Už imigracijos apribojimus referendume pasisakę šveicarai išskėstomis rankomis laukia turtingų automobilių koncernų ir pinigų naujoms mašinoms negailinčių vairuotojų. Ženevoje pirmoje kovo pusėje vyks viena iš penkių didžiausių planetoje tarptautinių automobilių parodų – 84-asis „Salon international de l'auto et accessoires”.

Kai kurie gamintojai jau iš anksto suskubo pasidalinti būsimais Ženevos debiutantais.

„Audi TT“ eržilas

„Audi“ viešųjų ryšių specialistai pastarąsias savaites nepavargsta skelbti apie Ženevoje debiutuosiantį atnaujintą koncerno perliuką – TT modelį. Trečiosios kartos dvivietis sportinis automobilis paveldės esminius „Allroad Shooting Brake“ koncepcinio modelio bruožus – viengubas priekines groteles, priekinius LED žibintus ir variklio gaubtą, o ant šio puikuosis keturi „Audi“ žiedai – kaip R8 modelyje. Teigiama, kad naujasis TT simbolizuoja pagrindinius „Audi“ dizaino akcentus, kuriais artimiausiais metais vadovausis koncerno dizaineriai.

Patikimi šaltiniai markės gerbėjus informavo, jog Ženevoje bus pristatytas ir karštasis „Audi S1“ hečbekas. Jis bus kiek mažiau agresyvios išvaizdos nei „A1 Quattro“ modelis, tačiau disponuos ne ką menkesne galia – 2.0 litrų, 4 cilindrų varikliu su turbina, išvystysiančiu nedideliam miesto spartuoliui įspūdingus 230 "arklių".

Mažųjų hečbekų bumas

Kalbant apie tikruosius mažylius: jų Ženevoje netrūks. „Peugeot“ pristačius naująjį 108-tą nykštuką, apie savo mažuosius hečbekus C1 ir „Aygo“, atitinkamai paskelbė „Citroen“ ir „Toyota“. „Citroen“ mažylis panašus į „Peugeot“ kolegą. Nieko nuostabaus, juk abi markės priklauso tam pačiam koncernui.

Prieš 12 mėnesių Ženevoje pristatytas „Opel Adam Rocks“ šįkart jau debiutuos kaip patobulintas ir masinei prekybai paruoštas modelis. Kartu su maištinguoju rokeriu „Opel“ pristatys ir naują 1.0 litro „Ecotec“ variklį su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, kuris kilsteli trijų cilindrų variklių tobulumo kartelę.

Gamintojo teigimu, variklio skleidžiamas triukšmas ir vibracija tokie nežymūs, jog trijų cilindrų variklis dirba tyliau nei dauguma keturių cilindrų variklių. Šis naujos kartos variklis išvysto pagarbos vertą sukimo momentą net ir esant mažoms apsukoms: 166 Nm jau esant 1800 aps./min. Tokį efektyvumą lemia variklio aliuminio konstrukcija, degalų purkštukai, kintamo darbo vožtuvų sistema, išjungiamas vandens siurblys bei integruotas išmetimo kolektorius.

„Golf GTI“ pakinkys elektrą

Liaudies automobilių gamintoju ne tik pagal pavadinimą ir ne tik Vokietijoje, bet ir Lietuvoje tapęs „Volkswagen“ Ženevos paviljone ketina sudominti lankytojus keliomis naujienomis.

Kiekvienas treningus su trimis juostelėmis mėgstantis lietuvis berniukas žino, kad frazė „mano golfas GTI – turbo įpurškimas“ geltonkasėms panelėms vilioti tinka labiau nei bet koks komplimentas apie dailias kojas ar nuostabias akis. Neaišku tik, kaip prie šio peizažo įsikomponuoja žodis „hibridas“, neišmanančiai ausiai skambantis panašiai kaip „mutacija“.

Būtent hibridinį „Golf GTI“ modelį į Šveicariją atridens „Volkswagen“. Sudėjus 1.4 litro keturių cilindų variklio generuojamas 148 AG ir elektros motoro papildomą 101 "arklių kaimenę", gaunamas gana įspūdingas variantas. Juk visi žino, kad važiuojant elektra, netgi atsižvelgus į galvos skausmą keliančias lietuviškas jos kainas, 100 kilometrų nekainuos brangiau nei 10 litų. Tikėtina, net gi pigiau.

Rimtiems vyrams siūlome atkreipti dėmesį ir iki šiol nedaugelyje rinkų „Volkswagen“ parduodamą dvidurį „Scirocco“ kupė modelį. Atnaujinto „Scirocco“ pirkėjai galės rinktis iš keturių benzininių ir dviejų dyzelinių variklių, kurie generuos nuo 125 iki „R“ versijos 280 arklio galių.

Apie naują dienos šviesą išvysiantį koncepcinį kupė modelį pranešė ir „Volvo“. Nors dar neaišku, kaip jis atrodys, tačiau jau žinoma, kad jį varys keturių cilindrų „Drive-E“ variklių šeimos širdis.

Tiems, kas domisi egzotika ir kaip velnias kryžiaus nesipurto „Made in China“ ženklo, matyt, bus įdomu išbandyti naująjį „Qoros 3“ hečbeką. Tie, kieno kišenės dėl šlamančių apkrovos nutįsusios iki kelių, svarstys įsigyti gražuolį „Ferrari California T“ kabrioletą. Neabejojame, kad Ženeva pateiks staigmenų visiems benzingalviams.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"