TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Žvilgsnis už horizonto

LŽ archyvo nuotrauka

Sunku rasti žmogų, kurio nedomintų, kas mūsų laukia ateityje. Automobilininkai - taip pat ne išimtis, juolab kad šiais laikais automobilių kartos keičiasi kur kas greičiau nei prieš keliolika metų, ir ką tik įsigytas naujausias modelis labai greitai sensta.

Mūsų smalsumą, norą pažvelgti "už horizonto" kiek įmanydami stengiasi patenkinti autotechnikos naujienas medžiojantys fotografai. Automobilių gamintojai savo ruožtu visokeriopai maskuoja naujų modelių prototipus. Tad gatvėse ar poligonuose užfiksuotų būsimų automobilių nuotraukos paprastam automobilininkui nedaug tepasakytų, koks bus tas laukiamas serijinis naujokas. Bet juos medžiojantys paparacai turi pagalbininkų - kompiuterių specialistų. Šie, pasitelkę specialias programas, kliaudamiesi išlavinta nuojauta sugeba "nurengti" audiniu ir plastiku aptrauktus automobilių kėbulus. Jų darbo rezultatas labai artimas tikrajai būsimojo serijinio automobilio išvaizdai, skiriasi gal tik antraeiliai elementai. Būtent šias kompiuteriu padarytas nuotraukas automobilių gamintojų pykčiui spausdina daugelis laikraščių ir žurnalų. Taip tikrasis naujų modelių debiutas pralenkiamas pusantrų ar dvejais metais.

Pasiteisinęs firminis stilius

Populiariausias šių dienų kompaktinės klasės automobilis, be abejonės, yra "Volkswagen Golf". 2008-aisiais debiutuosianti šeštoji golfų karta išliks panaši į šiandien gaminamus. Tokia vokiečių koncerno politika: pernelyg nestebinti ir nestulbinti pirkėjų, pateikti tai, ko jie pageidautų - naują, bet kartu ir labai artimą senajam modelį. Tad "Golf VI" siluetas atrodys visai toks kaip šiandien, kiek įdomesnis tik priekis, panašaus stiliaus kaip didesniojo "Passat" modelio. Taip puoselėjamas pasiteisinęs firminis stilius.

Prikeltas iš užmaršties

Nuolatinis golfo varžovas "Opel Astra" bus atnaujintas kiek vėliau. Vis dėlto "Opel" dizaineriai kur kas drąsesni. Aštriakampiai žibintai, aštrios tarsi lygintuvu suformuotos skardos briaunos - automobilis trykš veržlumu ir atrodys gerokai agresyvesnis. Be to, netolimos ateities "Astra" turės 4x4 važiuoklės versiją, o platforma bei daugelis kėbulo konstrukcijų pravers ir mažiems SAAB bei "Saturn" modeliams. O štai didesnis opelis - iš užmaršties prikeltas "Kapitan" - pakeis nelabai sėkmingą "Signum" modelį jau 2008-aisiais. Įdomu, jog "kapitonas" bus pirmasis "Opel" markės tarpinis variantas - universalo ir kupė hibridas, ko gero, turėsiantis ir visų ratų pavarą.

Mažųjų korta

"Audi" savo modelių gamą bandys paįvairinti po dvejų metų pasirodysiančiu sportišku "Audi A1". Tai bus mažas (4 m ilgio), bet aršus automobiliukas. Jo ratus suks bazinis 65 AG variklis, o užsakovui pageidaujant po A1 antvožu bus galima uždaryti net 200 "arklių". Ši raketa su ratais neturėtų būti pernelyg brangi. Ekspertų nuomone, 16 tūkst. eurų - pakankamai konkurencinga kaina už tokį žaisliuką.

"DaimlerChrysler" rinkodaros specialistus neabejotinai erzina amžino varžovo iš Bavarijos BMW sėkmė 4x4 tipo automobilių sektoriuje. Juolab kad "DaimlerChrysler" kol kas neturi priešpriešos populiariajam BMW X3 visureigiui. Todėl 2008 metais nuo konvejerio turi pradėti riedėti "Mercedes Benz GKL" - 4,5 m ilgio maždaug 40 tūkst. eurų kainuosiąs dabar gaminamo GL modelio "jaunesnysis broliukas".

Bavarai nenusileis "švabams"

Manote, bavarai nusileis "švabams"? Nė už ką! Jie jau planuoja sportinį dviejų durų kupė su visų ratų pavara - modelį X4. Važiuoklė - kaip X3, tačiau kėbulas panašesnis į 6 šeimos BMW. X4 variklių gamą vainikuos V8 motoras, traukiantis 420 AG. Tiesa, iki serijinio BMW X4 debiuto - ne mažiau kaip trys su puse metų. Kitas naujas BMW skirtas varžytis su "Mercedes Benz SL" klasės sportiniais automobiliais. Ilganosis dviejų durų kupė - trumpu plačiu galu ir stikliniu stogu. Po variklio gaubtu tilps šešių, aštuonių, net dvylikos cilindrų motorai, kurių galia - nuo 300 iki 600 AG. Mažiausia spėjama kaina - 80 tūks. eurų už "variantą pradedančiajam", turintį 306 AG variklį ir dvi turbinas.

Be jau išvardytų, artimiausiais metais į rinką ateis ir kitų gamintojų nauji modeliai. Apie juos - kitame "Trasos" numeryje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"