TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Žvitrų hečbeką padailino visureigiams būdingais bruožais

2016 07 13 8:20
„Hyundai i20 Active“ Gamintojo nuotraukos

Automobilių gamintojai pastaraisiais metais vairuotojams išprotėjus dėl miesto visureigių, iki šios kategorijos ėmė „pritempti“ net solidesniais ratais apautus nedidukus hečbekus su aukštesne prošvaisa.

Kaip teigia gamintojo atstovai, palyginus „Active“ išorę su baziniu modeliu, „Active“ išorės elementai iš pirmo žvilgsnio sukuria mažos klasės miesto visureigio įspūdį, nors formaliai jis toks nėra – tiesiog „Active“ yra nedidelis, labai funkcionalus, praktiškas ir stilingas hečbekas.

„i20 Active“ prošvaisa yra 20 mm aukštesnė nei pirmtako penkiadurio i20, todėl patogiau įlipti į automobilį, be to – šie keliasdešimt milimetrų „į aukštį“, gamintojo atstovų teigimu, garantuoja geresnį matomumą vairuojant ir geresnį pravažumą.

„Net ir nedidelių, praktiškų automobilių pirkėjai nori išskirtinumo, o ne dar vieno pilko hečbeko, todėl „Active“ versija iškart patraukia dėmesį savo visureigiams būdingomis detalėmis. Automobilis atrodo labai veržlus ir yra gerai pritaikytas mūsų šalies sąlygoms. Manyčiau, kad tai yra vienas įdomiausių pasiūlymų praktiškam, aktyviam ir originalumo nestokojančiam žmogui“, – sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Pakanka ir trijų cilindrų

Pirmą kartą naujasis modelis buvo pristatytas Frankfurto automobilių parodoje praėjusių metų rugsėjį. i20-uką korėjiečiai aprūpino energingu Kappa vieno litro darbinio tūrio T-GDI trijų cilindrų turbo varikliu su tiesioginiu įpurškimu.

Jėgainė dirba kartu su 5 laipsnių mechanine pavara ir yra dviejų versijų – standartinė 100 AG versija pritaikyta kuro ekonomijai ir komfortui, o didesnės galios 120 AG agregatas sukurtas dinamiškesniam vairavimui.

„Hyundai i20 Active“ bus galima įsigyti ir su 1,4 litro darbinio tūrio Kappa varikliu. Pastarasis keturių cilindrų benzininis variklis išvysto 100 AG ir 134,4 Nm sukimo momentą. Vidutinės kuro sąnaudos 100 km sudaro 6,7 litro, o CO2 emisija – 157 g/km.

Daug išraiškingų detalių

„Active“ versijos interjeras nedaug kuo skiriasi nuo motininio i20. Šio žavaus automobilio vairuotojai, anot atstovų, turėtų įvertinti salono erdvumą bei racionalų prietaisų bei detalių išdėstymą jame. Gyvumo bei jaunatviškumo interjerui suteikia individualizuotos detalės – metalinio atspalvio pedalai, sodrią juodą spalvą paryškinantys oranžiniai apdailos komponentai.

Nelieka nepastebėtomis lemputės, apjuosiančios automobilio priekinius žibintus, sidabrinės spalvos kuro dangtelis bei nauji 17 colių ratlankiai. Išskirtinė Morning Blue (ryto mėlyna) kėbulo spalva siūloma individualumo išpažinėjams, kurie už ją papildomai turės primokėti 250 eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"