TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŽMONĖS

D. Kubiliui kartais norisi į negyvenamą salą

2014 12 06 6:00
„Reikia padėti talentams, nes vidutinybės prasimuš pačios. Taip jau yra“, - skėsteli rankomis Dominykas Kubilius. Ritos Stankevičiūtės nuotrauka

Prodiuserinės kompanijos „TymDrym“, kuri kuria TV3 infošou „Viral'as“, realybės šou „Žvagulio klanas“ ir su „Videometra“ prodiusuoja lietuvišką „Euroviziją“, prodiuseris Dominykas Kubilius džiaugiasi piktais internautų komentarais. „Eurovizijoje“ vyras neįžvelgia jokios misijos ir sako ieškantis talentų, nors su jais ir sunku dirbti.

- Internautai klykia, kad „Viral'as“ ir „Žvagulio klanas“ – visiškas šlamštas. Ką pasakysi piktiesiems interneto žmogeliukams?

- Apie galimą projekto sėkmę ar nesėkmę sprendžiame pagal komentarus, kurie pasirodo po interneto portaluose įdėtais pirmaisiais pranešimais žiniasklaidai. Jeigu komentatoriai rašo, kad laida – šlamštas, žinome, jog reitingai bus geri. Jei jie rašo, kad šou bus neblogas, žiūrimumas bus prastas. Kuo daugiau žmonių šaukia, kad darome šlamštą, tuo mums geriau. Bet kokia – teigiama ar neigiama – reakcija labai vertinga. Blogiausia, kai nėra jokios reakcijos. Nėra blogos reklamos – bet kokia kalba apie tai, ką prodiusuojame, yra pliusas.

Paprastai komentarai neigiami dėl to, kad skiriasi interneto ir televizijos auditorija. Niekam ne paslaptis, kad internautams viskas blogai. Žmonės turi erdvę, kurioje gali išsiklykti. Jeigu pasiūlyčiau komentatoriams pasakyti savo nuomonę man į akis, neatsirastų nė vieno. Mes jau užsiauginę storą odą, todėl nekreipiame į juos dėmesio.

- Europos transliuotojų sąjunga EBU, kuriai priklauso ir LRT televizija, teigia, kad jos organizuojamo „popso“ dainų konkurso „Eurovizija“ misija – plėtoti kultūrinius ryšius. Kokia kultūra? "Eurovizinis" šou yra tuštybės ir blizgučių paradas.

- Nesutikčiau. „Eurovizija“ yra visiškas „popsas“ gerąja prasme. Jis kokybiškas ir profesionalus, nors ir pasitaiko išimčių. Šiame konkurse gyvai dainuoja patirtį scenoje turintys dainininkai. Aišku, „Eurovizijoje“ neįžvelgiu jokios misijos. Tai – tiesiog labai didelis verslas. (Kikena.)

Intelektualai meluoja

- Pusė meno, sporto, šou ir TV žmonių, kuriems skambinu pakalbinti apie televiziją, sako nežiūrintys televizoriaus. Ką apie tai manai?

- Jie meluoja. Tau reikėtų truputį išgerti su tais žmonėmis, ir jie tau papasakotų, ką vakar žiūrėjo.

Buvo toks atvejis. Prieš keletą metų baigėsi muzikinis LNK realybės šou „Kelias į žvaigždes“ (KĮŽ), kurį prodiusavau su kolegomis. Dirbau ir su „Žvaigždžių duetais“. Šio konkurso komisijoje buvo iškilūs nacionalinėmis premijomis apdovanoti aktoriai, kurių neįvardysiu. Jie sakė, kad KĮŽ – visiškas „brudas“, kuris žaloja jaunų žmonių širdis ir smegenis. Tikino, kad nežiūri šio šou, tačiau po filmavimo surengėme vakarėlį. Susėdome, o „Žvaigždžių duetų“ komisijos nariai pradėjo ginčytis apie „Kelio į žvaigždes“ dalyvius: „O tu įsivaizduoji? Tas ir anas padarė tą ir aną.“ Vadinasi, intelektualai taip pat žiūri komercinius šou. Teigti, kad neįsijungi televizoriaus, yra poza ir mada. Madinga pasakyti, jog nežiūri, nors jį žiūri visi.

- Prieš kelerius metus neformalaus pokalbio metu LRT televizijos konkurso „Auksinis balsas“ prodiuseris Modestas Karnaševičius, kartu su tavimi dirbęs „Kelyje į žvaigždes“, sakė, kad šio šou išsuktas Arvydas Martinėnas-Vudis galėtų būti tarptautinė žvaigžde, jei į jo pasirodymus ir vaizdo klipus būtų investuojami dideli pinigai. Nejaugi talentas ir charizma nereiškia nieko?

- Talentas ir charizma – svarbiausi dalykai, bet pinigai yra tramplinas į šlovę. Turint finansavimą viskas gerokai lengviau, nes tu gali greičiau gaminti dainas, užsiimti leidyba, užsakyti straipsnius ir plakatus. Kai nėra pinigų, niekas nežino, ar talentas bus pastebėtas. Gyvename laikais, kai tempas labai intensyvus, kai niekas nenori užsiimti paieškomis.

Man pasakojo, kad vienoje garsioje Londono įrašų studijoje niekam nežinomų atlikėjų „kompaktai“ atrenkami pagal spalvą arba raidžių šriftą. Visa kita keliauja į šiukšlių dėžę. Pasiūla labai didelė, o laiko perklausyti visus gautus diskus nėra. Vadovaujamasi logika, esą "galbūt išmetėme ir talentingo atlikėjo „kompaktą“, bet ką darysi… Palauksim kito.“

Jei kalbame apie tarptautinę sceną, didelės investicijos į lietuvišką vardą nieko nereiškia. Vaidas Baumila dainavo laive, Vilija Matačiūnaitė – Londono klubuose, Sasha Song taip pat bandė jėgas Didžiojoje Britanijoje. Niekam nepavyko, nes užsienyje stovi eilės tokių kaip jie. Kodėl užsienio įrašų kompanija turėtų imti atlikėją iš trijų milijonų dydžio šalies, jeigu jie turi pasiūlymų iš dar šimto valstybių? Netgi didelį finansinį užnugarį turintys rusai bando eiti į Vakarų pramogų verslą, tačiau jiems nesiseka.

Nesiekia įeiti į užsienio rinką

- Sakoma, kad reikia padėti talentams, nes vidutinybės prasimuš pačios. Arba priešingai – padėti vidutinybėms, nes talentai prasimuš patys. Kokia tavo pozicija?

- Reikia padėti talentams, nes vidutinybės prasimuš. Taip jau yra. Tarpusavyje juokaujame, kad tikras talentas negali būti normalus. Jo smegenys "nuvažiavusios" į vieną ar kitą pusę. Talentingas žmogus serga depresija, turi savo norų ir nenorų, pasižymi labai didele nuotaikų kaita. Jis nėra paprastas šios Žemės gyventojas, todėl jį reikia prižiūrėti ir globoti. Vidutinybė aria dieną naktį, kad pasiektų tikslą, todėl jį ir pasieks. O talentas gali visą dieną gulėti lovoje, nes jam tiesiog nėra ūpo dirbti.

Aš visada ieškau talentingų žmonių, nors su jais ir sunku dirbti. Tai pasiteisina, nors jie ne tokie prognozuojami kaip vidutinybės. Daugiau adrenalino, bet taip įdomiau.

- Lietuvoje yra vienintelė prodiuserinė bendrovė, įėjusi į tarptautinę rinką – Lauryno Šeškaus vadovaujama „TV Play“: valstybinė Baltarusijos televizija LAD TV transliuoja jos „Deti novogo pokalenija“, kuri yra LRT televizijos moksleivių viktorinos „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ atitikmuo, o valstybinė Kinijos televizija CCTV7 įsigijo LNK rodyto talentų šou „2 minutės šlovės“ formatą. Turi su užsieniu susijusių ambicijų?

- Ne. Man gerai ir čia. Pakanka darbo ir Lietuvoje. Tikrai mielai dirbčiau su užsieniu, bet tai nėra mano siekiamybė. (Šypsosi.) Kol kas orientuojamės į lietuvišką rinką. Gali būti, kad ateityje bandysime savo jėgas tarptautinėje erdvėje.

Joks projektas, su kuriuo esu dirbęs, nėra unikalus – pasaulyje egzistuoja panašių formatų. Nedrįsiu pakeisti dvi projekto taisykles ir sakyti, kad tai – originalus šou. Neminėsiu vardų, bet yra prodiuserių, kurie taip daro. Mane dėl to ima juokas. Niekam ne paslaptis, į ką panašios „2 minutės šlovės“. Vadinti tai originaliu… Geriau pasakyčiau, kad rėmiausi egzistuojančiu pavyzdžiu ir sukūriau lietuvišką variantą.

Darbinio adrenalino žmogus

- Televizijos žmonių gyvenime daug streso. Kaip su juo kovoji?

- Vienas būdų - savaitgaliui išvažiuoju iš Lietuvos. Atradau savaitgalines keliones. Penktadienį išskrendu, o pirmadienį grįžtu. Taip nenukenčia darbai.

- „TymDrym“ dirba tavo žmona Laura Paukštė, kartu su tavimi prodiusavusi trečiuosius - šeštuosius LNK „Žvaigždžių duetus“. Matai ją namie, matai ją darbe. Ar būna, kad nenori matyti jos išvis?

- Ne. (Kikena.) Televizijoje asmeninis gyvenimas susipina su darbiniu. Apie darbą kalbamės ir namie. Čia priimame daug sprendimų.

Kartais TV man stovi gerklėje. Kartais norisi pabėgti į negyvenamą salą ar į kaimą ir daugiau nebedirbti. Bet aš žinau, kad po mėnesio niežtėtų rankos. Esu darbinio adrenalino žmogus.

- Vadinasi, tu – darbomanas. Kitaip tariant, esi ligonis.

- (Juokiasi.) Esu ligonis. Jei rimtai, man atrodo, kad tikrieji ligoniai yra tie, kurie nuo aštuonių iki penkių dirba biure. Nuo monotonijos ir rutinos galima išprotėti. Mano gyvenime nėra rutinos. Būna, kad "pavarome" ir keturiolika valandų per parą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ŽMONĖS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"