TV programa

Horoskopai

SEKITE MUS Registruotiems varototojams
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŽMONĖS

Košmaras su komiku

2012 06 25 5:03

Porelei nepatiko ramiai tysoti paplūdimyje, todėl jie vos nenuskendo jūroje ir nukentėjo nuo medūzų. Jamaikos žvejams dukart teko gelbėti Olivią Wilde ir Jasoną Sudeikį.

Aktorė O.Wilde ir jos širdies draugas lietuvių kilmės amerikietis komikas Jasonas Sudeikis vos nenuskendo plaukiodami baidarėmis per atostogas Jamaikoje. Laimei, juos išgelbėjo vietos žvejai.

Olivia prasitarė apie artimus santykius su 36 metų J.Sudeikiu per Davido Lettermano televizijos laidą. Ji papasakojo apie pirmąsias jųdviejų drauge praleistas atostogas. Filmo "Tronas. Palikimas" žvaigždė patikino, kad atostogos nebuvo tokios romantiškos ir nerūpestingos, kaip jie tikėjosi.

"Laikome save sportiškais, tvirtais žmonėmis, todėl pamanėme, jog nėra ko visą laiką sėdėti paplūdimyje, geriau eisime paplaukioti baidarėmis... Mus perspėjo, kad neplauktume į jūrą - ji buvo banguota, diena vėjuota ir audringa, bet aš maniau, kad viskas vis tiek bus gerai... Mes atsidūrėme įlankos viduryje, kai atsitiko ta nelaimė. Vėjas buvo pernelyg stiprus, bangos per aukštos. Aš labai stengiausi irkluoti, bet pasidarė per sunku ir atsigręžiau į Jasoną -jis buvo dingęs... Paskui jis iškilo į vandens paviršių, o mus išgelbėjo žvejai, kurie viską matė pro žiūronus. Esu įsitikinusi, kad jie kirto lažybų, kuris iš mūsų nugrims pirmas... Jie mus iškėlė iš baidarių ir paėmė į savo laivą", - dėstė O.Wilde.

Tačiau košmaras tuo dar nesibaigė. "Atplaukę į krantą atgavome ir drąsą, tad nusprendėme nuveikti ką nors ne tokio rizikingo. Taigi nubridome į plūduriuojančią salelę, maždaug už 5 metrų nuo kranto - ir mane nudegino būrys medūzų. Tik išlipusi iš vandens pamačiau, kad visas mano kūnas randuotas. O Jasonas, žinoma, liko salelėje. Negaliu aš ten lipti, sakė jis. Taigi man teko surasti tą pačią gelbėtojų komandą, kad parplukdytų jį kajaku", - pasakojo 28 metų aktorė.

WENN, BNS, LŽ

DALINKIS:
ŽMONĖS
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"